? ??????????????Kawasaki? ????? ?? ???Rating: 4.3 (6 Ratings)??5 Grabs Today. 4235 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ?????BFF? ????? ?? ???Rating: 4.0 (106 Ratings)??5 Grabs Today. 3547 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Abstract Glory? ????? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 30, 2010

............^_^........

Bismillahirahmanirahim...


Alhamdulillah...sudah sekian lama jari jemari ini tidak menari2 di  laptop ku selain dari menari-nari menyiapkan assignment...=)
rindu rasa ati ini nak meluahkan rasa yang sekian lama terpendam..namun terpaksa ditahan kerana memilih apa yg lebih aula' dalam kehidupan seharianku..
semakin ramai sahabatku dari hari ke hari..walaupun berbeza umur, tempat dan kampus..aku akui hidupku sunyi tanpa sahabat..
satu harapanku di bumi ipoh ini agar ukhwah persahabatan yang bertunjangkan akidah akan terus berkekalan selama-lamanya...amin...
banyak perubahan dalam kehidupan seharianku selama berada di bumi ipoh ini..seiring dengan itu, banyak juga persoalan yg timbul di kotak fikiranku..Alhamdulillah, banyak jawapan yg dah diterima dan baru aku sedar betapa ceteknya ilmu yang aku miliki selama ini..huhuhu...satu pengajaran yang dapat diberi untuk diriku kali ini, timbalah ilmu sebanyak mungkin walaupun sekacil-kecil perkara..dan ilmu yg dapat 2 perlulah di applykan dalam kehidupan seharian..
wallahualam ..setakat nie dulu..ada masa insyaAllah jari jemariku akan menari-nari lagi..=)
ada yg lebih aula' memanggilku..


wassalam... 

0 comments: